Housut olivat kuvauksen mukaiset ja päällä mukavat. Näyttävät myös tosi hyvältä. Materiaali hieman hiostaa lämpimällä kelillä ja näyttää keräävän herkästi likaa, siitä lähtee yksi tähti. Käytän näitä lähinnä arkiasioilla ja koirien kanssa lenkkeillessä. Tilaamani koko L oli juuri sopiva, koko-oppaan mukaan valitsin. Keskimäärin olen kokoa M, mutta vaatteesta riippuen käytän kokoja S-L.
R
Raija · April 27, 2026
Ihanat housut!
Miellyttävät, kevyet ja hyvännäköiset housut kaikenlaiseen käyttöön.
Ostin S ja käytän normaalisti XS/S-kokoja. Juuri passelit housut, jotka kannattaa ostaa.
M
Maarit · April 8, 2026
Mahtavat olo ja urheiluhousut
Hyvin joustaa, tarpeeksi pituutta ja ovat toimivat housut niin kotiin kuin urheiluunkin.